Monday, July 27, 2009

Mis(s)Adventure 不定期連載之三: What have I done to deserve this?

某日下午相約朋友在上環見面。我早到了,於是便先去買杯咖啡。一踏入咖啡店,便見到那站在櫃位前等候他 order 的食物的洋漢把我上下打量,然後還附加淫邪笑容一個。我心想,帶著黑超的是我,代表我可以肆無忌憚望你而不讓你知道,not vice versa,低能。然後...

我向服務員 order:一杯 iced latte,唔該。
他向我搭訕:噢,你知唔知今日星期五,如果你要 iced latte,我就有買一送一㗎?
我:(在墨鏡後反一下眼)哦
他:你都有九折㗎。
我:(再反眼)哦。唔該一個
croissant 吖。
他:噢弊,佢唔啋我。Total rejection...
我:(除了反眼,仲可以點?)
他:(還不識死)咦,你向呢頭返工㗎?
我:No
他:住喺附近?
我:No
他:嚟呢頭 shopping?
我:(大佬,上環 shop 咩 ping 呀。買海參定魚翅呀。不過費事再糾纏)Yeah

幸好這時我的咖啡已經到了,錢亦付過,可以閃開。
The moral of the story - 下次反應要快啲,遇到騎呢人士,要即刻扮唔識佢的語言。佢講英文,你便講廣東話;佢講廣東話,你便講國語;如此類推。最好就係你轉個頭就同隔離嘅人講佢講的語言,包佢即時明晒你嘅意思。這是繼「做乜你頭先唔啋我個鬼佬朋友呀?你怕佢多毛呀?」之後,最騎呢的 pick up line。如果你有更經典的,歡迎與大家分享。

No comments: